De brandweer en politie zijn maandagmiddag uitgerukt voor een keukenbrand bij een woning aan de Cranendoncklaan in Budel. De bewoner was aan het koken toen hij afgeleid werd door een telefoontje. De vlammen sloegen kort daarop de afzuiginstallatie in en zorgden voor de nodige rookontwikkeling in de woning. Nadat de bewoner de hulpdiensten had gewaarschuwd heeft hij zichzelf en zijn hond in veiligheid kunnen brengen. De brandweer had de brand snel onder controle. Hiervoor moest men wel de afzuiginstallatie van de muur slopen. De woning is geventileerd, de bewoner verblijft tijdelijk elders.

Deel dit bericht met je vrienden
Share on FacebookTweet about this on Twitter
Recommend to friends
  • gplus
  • pinterest