In een woning aan de Kabouterberg in Valkenswaard is in de nacht van zondag op maandag een brand ontstaan. De zoon des huizes rook een vreemde lucht in huis en hij zag rook op de bovenverdieping, zo meldt 112brabant.nl. Hij maakte de rest van de familie wakker, belde 112 en de hele familie verliet het huis. De brandweer was snel ter plaatse. Zij zagen dat er op de bovenverdieping bij de wasmachine brand was ontstaan. Met schuim heeft de brandweer de kleine brand snel geblust. De brand is ontstaan door kortsluiting in de wasmachine. Doordat de brand snel werd ontdekt is erger voorkomen. De brandweer heeft de wasmachine naar buiten gedragen.

Deel dit bericht met je vrienden
Share on FacebookTweet about this on Twitter
Recommend to friends
  • gplus
  • pinterest