De brandweer van Budel is donderdagochtend omstreeks 6.00 uur gealarmeerd om te assisteren bij een brand in een woning aan de Brouwersstraat in het centrum van Hamont-Achel. In een woning, gelegen boven een notariskantoor, was door onbekende redenen brand ontstaan. De brandweer was snel ter plaatse en wisten de brand te doven. In de woning was een flinke rookontwikkeling ontstaan. De bewoner had hierdoor flink wat rook ingeademd en is nagekeken door het aanwezige ambulancepersoneel. De bewoner is meegenomen naar het ziekenhuis voor een extra controle. De brandweer kon na het ventileren van de woning weer huiswaarts.

Deel dit bericht met je vrienden
Share on FacebookTweet about this on Twitter
Recommend to friends
  • gplus
  • pinterest